Specialist Advocacy pentru București

Contract: perioadă nedeterminată - full time

Responsabilități principale:

  • Implementează și monitorizează activități conforme cu strategia de advocacy a organizației
  • Dezvoltă, monitorizează și evaluează planurile de acțiune pe advocacy pentru activitățile agreate împreună cu Directorul Executiv, în conformitate cu planificarea strategică la nivel internațional și național și în directă legatură cu nevoile punctuale și specifice desprinse din proiectele organizației
  • Monitorizează legislația din domeniul serviciilor sociale, economiei sociale, formării profesionale, educației și finanțării publice și semnalează conducerii schimbările, oportunitățile, riscurile, posibilele efecte asupra organizației
  • Facilitează creșterea gradului de acces la servicii sociale, medicale și educaționale al beneficiarilor organizației
  • Facilitează creșterea gradului de finanțare publică a organizației și a serviciilor sociale a organizației
  • Reprezintă organizația în grupuri de lucru la nivel de instituții ale statului la nivel național și internațional conform cu direcțiile strategice ale organizației 
  • Consolidează, păstrează și dezvoltă relații instituționale cu companii și diferite organizații, în vederea dezvoltării de proiecte comune
  • Scrie și dezvoltă documente de poziție pe diverse subiecte din agenda publică cu privire la politicile publice din sfera educațională, socială etc. 
  • Pregatește brief-uri și rapoarte pentru Directorul Executiv și/sau echipa de management
  • Dezvoltă și cultivă relații de parteneriat cu diverse instituții publice locale, naționale și internaționale.

Candidatul ideal:

  • Studii superioare (specializarea socio-umană reprezintă un avantaj)
  • Experiență în politici publice și/sau activități de advocacy de minim 3 ani
  • Experiența în servicii sociale de cel puțin 3 ani, cunoștințe despre sectorul neguvernamental din România și despre mediul de afaceri, în general
  • Excelente abilități de relaționare și comunicare interpersonală
  • Abilități de organizare și planificare lucru independent și în echipă
  • Atenție la detalii și capacitatea de a stabili obiective clare și de a le atinge
  • Excelente abilități de comunicare (verbală, în scris, prezentare)
  • Cunoștințe operare PC: nivel avansat Microsoft Office - Excel, Word, PowerPoint; Outlook
  • Fluență în limbile engleză și română (scris și vorbit).

Beneficii:

  • Salariu fix
  • Tichete de masă
  • Al 13-lea salariu
  • Asigurare medicală privată
  • Bonus de Crăciun și Paște
  • 23 zile de zile de CO
  • Tort aniversar și bonus de ziua de naștere.

 

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 31.08.2024, la adresa de e-mail: adriana.grosu(at)concordia.org.ro. Vă rugăm menționați în subiectul mesajului: Specialist Advocacy.

Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selecționate pentru interviu. Pentru detalii suplimentare puteți suna la Adriana Grosu | Inspector Resurse Umane | T +40 735 012 503.

CONCORDIA este o organizație care protejează copiii de orice formă de abuz sau comportamente inadecvate și are o politică funcțională de protecție a copilului.

Este strict interzis abuzul fizic și psihologic și neglijarea copiilor și tinerilor beneficiari ai organizației! Angajatul/a va respecta cu strictețe Politica de Protecție a Copilului a Organizației și Codul său de Conduită, în caz contrar el/ea va suporta consecințele prevăzute în Regulamentul de ordine interioară al organizației, Codul Muncii sau Codul penal, în funcție de rezultatele investigațiilor realizate intern sau de către autoritățile de aplicare a legii.

Aplicând pentru aceste poziții, sunteți de acord ca datele transmise să fie procesate în vederea realizării selecției. Mai multe detalii privind politica de confidențialitate găsiți AICI

Newsletter Donează